Luuk tröstar de förlorade partierna

Kristian Luuk ska vara med under SVt:s valvaka men han har fått en liten annorlunda roll i programmet. Hans roll är att prata lite med partiledarna efter valet, men han ska inte prata om politik utan om mera vardagliga saker.
Han berättar bl a att"Jag ska ta emot dem med en varm kram", till Expressen.
Han berättar även att han kommer dela ut presenter till de partier/partieledare som behöver en extra tröst.
- Jag har byggt ett litet tröstbord, ungefär som hos tandläkaren, där man kan få en present. Så de som det inte gått så bra för får följa med mig och välja en grej. Det kommer att vara saker som man verkligen blir glad av, som en bra film eller ett gott te. Jag ska verkligen vara snäll mot dem
, säger han till Expressen.

Så nu behöver inga partiledare vara så oroliga över valet, för dom som inte vinner får ju ändå en kram och en present av Kristian Luuk!

(Källa: Expressen.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gullit av honom

2010-09-16 @ 14:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0