Cruise kraschar fans motorcykel

Filmstjärnan Tom Cruise kommer snart att ses på biodukarna igen i den nya filmen "Knight and Day", där han bl a åker motorcykel. I Filmen verkar Tom Cruise vara en riktig motorcykelkung då han visar upp en hel del olika och våghalsiga stunts. Ett av hans fans ville gärna se honom göra något utav alla stunts och Cruise kunde inte säga nej då. Han fick låna fanset´s motorcykel och i början gick det bra då han åkte en del på bakhjulet men efter ett tag tappade han kontrollen över motorcykeln och körde omkull. Enligt nöjessajten Female First och Expressen ska han ha gått fram till fanset och sagt,
-"Jag antar att jag blev lite för ivrig. Ge mig ditt namn och nummer så ser jag till att den blir som ny".
Fanset som var en tonåring ska ha beslutat sig för att behålla motorcykeln som den var men att Tom Cruise skulle signera skadorna på motorcykeln istället. Filmstjärnan sägs ha skrattat och hämtat en penna för att sedan ha signerat motorcykeln och dess buckliga kaross.
(Källa: Expressen och Female First)
(Bild: Google, filmen "Knight and Day")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0